  • Data: 2014-02-19 19:29:01
    Temat: Re: wycena hydraulika
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    >...ale przy went graw. braku komfortu również nie zaobserwowano.
    >

    > Ona po prostu nie działa, gdy zamkniesz się nowymi oknami, gdy za oknem
    > jest -10 lub niżej. Wtedy jest wybór: albo rozszczelnić okna i robić
    straszne koszty ogrzewania, albo się kisić.

    Nie to żebym bronił grawitacji (bo mam mechaniczną), ale ten wywód poniżej nie jest
    logiczny :) Po pierwsze to gdy jakielkowiek wentylacji zamkniesz dopływ powietrza(czy
    to mechanicznej czy grawitacyjnej) - ona po prostu nie będzie działać, a po drugie
    mowa jest o komforcie, a ty uargumentowałeś kosztami.

    pzdr
    Bogdan