  • Data: 2016-11-12 00:04:20
    Temat: Re: wycena sso
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    W moim rejonie (Zgorzelec) zapytalem o 3 wyceny. Byly bardzo podobne. Za
    SSO wyszlo mi ok 215 tys (materialy i robocizna, strop filigran, balkony
    na laczniki termiczne, dachowka ceramiczna, ocieplenie szczytow itp).
    Budowe zaczalem 13 lipca, dzis jest juz SSZ i poprzednia ekipa konczy
    dach i ma do wstawienia 2 okna dachowe - kilka dni roboty i sie
    rozstaniemy. Dom: 179m2 pow. mieszkalnej + 40m2 garaz. Dach troche
    skomplikowany.
    Ogolnie nie powiem na nic zlego slowa - chyba jestem jednym z
    nielicznych ludzi zadowolonych z ekipy budowlancow.
    Piotr