  • Data: 2014-04-08 10:25:58
    Temat: Re: wycinarka(bruzdownica) do styropianu
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2014 00:10, pilocik pisze:

    > co prawda zrobiłem sobie maszynkę do cięcia ( oporowy 1mm, delikatny
    > naciąg na sprężynie, regulowany prostownik, nawet regulacja kąta była)
    > ale płyty kładłem pojedynczo i łatwo szło
    > coś podobnego do http://obrazki.elektroda.net/9_1209549814.jpg
    > ale w Twoim przypadku to by nie zdało egzaminu.
    >
    > Tak sobie kombinuję, że w Twoim przypadku drut oporowy jest zbyt wiotki
    > więc może stalowy ?
    > Weź stalowy drut, wygnij na żądany profil, na końce drutu nabij
    > drewniane uchwyty, do tego metalowe wiaderko
    > z rozżarzonymi węgielkami, rozgrzej drut i jazda.
> [...]
    dzięki, ale robota już zrobiona.
    przecinarkę do styro podobną do tej z obrazka oczywiście mam
    do tego mam taką sprytną zabawkę do przycinania brzegów szalunku
    traconego, (burt) jest to poziomy drut zamontowany na jeżdżącej
    platformie z elektrycznie sterowaną wysokością cięcia, całość wraz z
    odbiornikiem do laserowego niwelatora pozwoliła mi na idealnie równe
    przycięcie boków styropianu.
    A rowki wyciąłem starym opiekaczem do kanapek:)