  • Data: 2016-03-09 08:27:51
    Temat: Re: wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolnej
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >f) oświadczenie o melioracji gruntu,
    >--------- a to co to jest???

    Nie w temacie za bardzo ale zapytam.
    Czy ktos mi jest w stanie wyjasnic czy ta papierkologia jest w jakikolwiek
    sposob racjonalna?
    Poza oczywistym: "tam siedzi, PRACUJE znaczy sie"
    ?
    bo z tego co widze to brakuje tylko obwodu hoooya i nr buta.... wraz z
    odchyleniem standardowym nr butow sasiadow po obu stronach.
    a - no i , sprawdzic czy nie ksiadz - oczywiscie!
    przecie to jest chore!!!
    no chyba ze nie jest a powody nie sa mi znane.....
    to jak?