  • Data: 2012-02-10 08:20:57
    Temat: Re: wylewka, ogrzewanie podlogowe a parkiet
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-02-2012 o 08:58:28 Przemek <olowek5-to tez.wp.pl>
    <niepotrzebne@to> napisał(a):

    > Facet od anhydrytu mi powiedzial ze on daje gwaancje na to ze pola do
    > 300m2
    > nie popeka, ponadto stwierdzil ze szybciej i rownomierniej anhydryt sie
    > nagrzewa i oddaje cieplo.
    Na ile ci lat daje gwarancję? po dwóch sezonach popęka, ale rób jak uważasz
    ja wiem że szkoda kasy na to bo zyski są nieadekwatne do nakładów.
    Ale to jest moje osobiste zdanie.

    > Taa ?ycze powodzenia, ja mam siatki zbroj?ce i w?ókna a wylewki popeka?y.
    > Nawet te które nie maj? pod?ogówki np w piwnicy w kot?owni.
    >

    > Widocznie Januszu miales je spieprzone- moj tesciu wlasnie jest po 2
    > takich
    > wylewkach ktore juz po trzecim dniu zaczal powoli rozgrzewac i zadna nie
    > popekala.
    Taaa nie zobaczy po 2 latach, mnie też z początku nic nie pękło.
    A rozgrzewanie wylewki wtedy kiedy ona jeszcze wiąże jest poważnym błędem.

    > Wystarczy ze dawali ci wiecej wody zeby ci rozkladac wylewke i to jest
    > powod.
    Powiem delikatnie, pleciesz. Wody dają tyle ile trzeba, jak jest za dużo
    to się źle wyrównuje bo beton się zaczyna kleić do narzędzi.
    A kruchość tych wylewek wynika z technologi ich kładzenia (półsuche)

    > Poza tym mnie najbardziej interesuje czy faktycznie trzeba jakies supeer
    > hiper drogich srodkow do izolacji anhydrytu pod parkiet czy nie...
    JAk widzisz nikt ci nie odpowie na to, bo antrachytu się prawie nie stosuje
    i mało kto ma wiedzę na ten temat.

    --
    Pozdr
    JanuszK