  • Data: 2012-02-10 07:58:28
    Temat: Re: wylewka, ogrzewanie podlogowe a parkiet
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.v9e96rtl1cvm6g@lap...
    Dnia 09-02-2012 o 16:36:38 Przemek <olowek5-to tez.wp.pl>
    <niepotrzebne@to> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa3 w wiadomo?ci
    > Dnia 08-02-2012 o 21:02:28 Przemek <olowek5-to tez.wp.pl>
    > <niepotrzebne@to> napisa3(a):

    > Poniewa? przy anhydrycie nie musze sie bawia w dylatacje wylewki, a przy
    > betonowej raczej mnie to czeka zwlaszcza ze posadzka w salonie lacznie z
    > korytarzem ktory bedzie wydzielony ma okolo 7,7x8,5m plus z korytarza
    > wejscia do pokojow i lazienki.
    > No i anhydrytowa jest znacznie mocniejsza niz betonowa.
    Teoria, praktyka jest taka że tak duże p;ole i tak się będzie składało z co
    najmniej 3 jak nie 4 pętli, jako że pola grzeją niejakood środka
    to całość będzie się nierównomiernie nagrzewać, po 1 sezonie ci popęka.

    Facet od anhydrytu mi powiedzial ze on daje gwaancje na to ze pola do 300m2
    nie popeka, ponadto stwierdzil ze szybciej i rownomierniej anhydryt sie
    nagrzewa i oddaje cieplo.

    > Z wygrzaniem nie ma problemu bo chce to zrobic jak tylko puszcza mrozy i
    > bedzie troche powyzej zera to ukladam podlogowke i zalewam a po 3 dniach
    > mozna zaczac grzac podlogowke (wiem bo j? bedzie robil tesciu i i juz tak
    > robil ze powolne uruchomienie podlogowki nie powoduje pekania od skurczu
    > zwlaszcza gdy s? mikrowlokna jako zbrojenie)
    Taa życzę powodzenia, ja mam siatki zbrojące i włókna a wylewki popękały.
    Nawet te które nie mają podłogówki np w piwnicy w kotłowni.

    Widocznie Januszu miales je spieprzone- moj tesciu wlasnie jest po 2 takich
    wylewkach ktore juz po trzecim dniu zaczal powoli rozgrzewac i zadna nie
    popekala.
    Wystarczy ze dawali ci wiecej wody zeby ci rozkladac wylewke i to jest
    powod.

    Poza tym mnie najbardziej interesuje czy faktycznie trzeba jakies supeer
    hiper drogich srodkow do izolacji anhydrytu pod parkiet czy nie...