    From: "kadafi" <...@...a>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Date: Sat, 19 Dec 2009 11:53:11 +0100

    Witam
    To takie całkiem śmieszne nie jest. Sam miałem do radiestezji stosunek lekko
    powiem dość powściągliwy.
    Przekonałem się jednakże coś w tym musi być, gdyz podczas prac ziemnych
    wykonywanych na budowie operator koparki (nawet pewnie chłop nie znał
    pojęcia radiestezja) spytał się mnie gdzie mam pociągniętą wodę. Nie byłem
    pewien, a on nie chciał czegokolwiek zepsuć, więc wziął kawałek nie
    pamiętam, czy to był drut, czy gałązka i wskazał dokładnie przebieg
    doprowadzenia wody do budynku nie myląc się o 10 cm (później sprawdziłem).
    To samo z przebiegiem kabla energetycznego.

    Odnośnie dyskusji sam pewnie odpromienników bym nie dawał, ale przykład
    operatora koparki zweryfikował moje typowo naukowe podejście do
    rzeczywistości.

    Pozdrawiam
    Kadafi