  • Data: 2009-12-19 18:15:34
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: "kadafi" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

    Czy nie jesteś w stanie uwierzyć komuś, kto to widział na własnej działce,
    przy własnej wodzie i prądzie i na własne oczy.
    Gościa sprawdziłem ze zdjęciami i dokumentacją (zresztą był u mnie po raz
    pierwszy).
    Poza tym za to nie brał żadnych pieniędzy. Zrobił to OPERATOR KOPARKI
    (wątpię, by miał skończoną jakąkolwiek szkołę), bo nie chciał uszkodzić
    mediów i tyle w temacie.
    Do tego momentu nie wierzyłem w coś takiego. Od tej pory, jak napisał
    Maniek4, mam szacunek i pokorę do rzeczy, w które być może istnieją, a nie
    są wytłumaczalne.
    Nawiązując do wypowiedzi Jackare, gość był lekko przeziębiony i lokalizacja
    mediów (jak napisałem prądu i wody) w działce poszła mu dłużej niż
    normalnie.
    Nie twierdzę, że trzeba do wylewki dodawać jakieś woo-doo, nie wierzę w żyły
    wodne określane na podstawie planu mieszkania itp.

    Pozdrawiam
    Kadafi