    From: Krzemo <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Date: Sat, 19 Dec 2009 09:41:58 -0800 (PST)
    <hgd9re$4b2$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b2a2a26$1@news.home.net.pl>
    <hgdals$d5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hgfj80$ad1$1@achot.icm.edu.pl>
    <hgglsk$17jv$1@news2.ipartners.pl> <hggqnt$v98$1@achot.icm.edu.pl>
    <7...@o...googlegroups.com>
    <hgibd6$29n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <hgilir$i8u$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hgitla$ed5$1@news.interia.pl>
    <8...@o...googlegroups.com>
    <hgivhc$g79$1@news.interia.pl>

    On 19 Gru, 18:03, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja sie na tym kompletnie nie znam i do zadnej sekty nie naleze. Pokazal mi
    > sasiad z za plota i tyle co o tym wiem. Mam jednak wiecej pokory do rzeczy
    > niezbadanych niz Wy jak widac.

    Czasami człowiek tak bardzo chce uwierzyć w jakieś cuda i moce że
    bezkrytycznie przyjmuje takie chłopskie filozofie. Za bajtla lataliśmy
    z wahadełkami i cośtam udawało się wykrywać, Tyle że to nie było do
    końca prawdziwe. Po prostu tak bardzo chcieliśmy być "specjalni" że
    "pomagaliśmy trochę" aby dobrze wyszło. Tak się tym "najaraliśmy" że
    aż zrobiło się "strasznie". I wtedy zrobiliśmy eksperyment na klepisku
    w stodole. Zawiązane oczy tak żeby nie można było podglądać i
    poobracanie testowanego aby stracił orientację i okazało się że to
    wszystko to jedna wielka bujda. A wierzyliśmy... i nie wyszło!
    ;-)
    Podobne próby powtarzaliśmy wiele razy i nic.
    ;-)

    >Nie krytykuje i nie wysmiewam rzeczy ktorych
    > nie potrafie dostrzec ani zmierzyc, czy obliczyc.

    To się da zmierzyć i obliczyć.... ale do tego potrzebni są: socjolog,
    psycholog i statystyk.
    ;-)

    > Ale bez przesady, wciskanie ludziom ze ich dom jest nawiedzony i
    > odkupowanie go za mniej niz jest wart a pozniej o zgrozo sprzedaz uleczonego
    > nie miesci sie w moich ramach nawet dobrego smaku.

    Zapewne poprzedni właściciel tego domu jest wdzięczny różdżkarzowi i
    nawet tu i tam "reklamuje" jego nadzwyczajne umiejętności które
    ocaliły mu życie...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.