  • Data: 2011-04-19 08:27:13
    Temat: Re: z czego dach altany ?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote:

    > Jak ktos nie jest ciesla a mimo wszystko chce sobie to zrobic sam to
    > jednak polecam sie nie pierdzielic z ta wiezba za specjalnie tylko
    > wszystko potem przykryc podbitka, bo polozyc idealnie wiezbe, zrobic
    > rowno i ladnie te wszystkie gniazda nie jest tak prosto :-)

    Deski się łatwiej bije z góry kantówki niż z dołu, dlatego ja odradzam podbitkę.
    Ponadto szkoda materiału i dodatkowej roboty...
    Do wycinania więźby, jeśli ktoś nie ma doświadczenia z pilarką, można użyć
    wyżynarki.
    Ja właśnie robię dzieciakom plac zabaw. Wszystkie elementy wycinam pilarką
    łańcuchową, potem gładzę szlifierką mimośrodową. Najwięcej czasu niestety
    zajmuje struganie i szlifowanie kantówek. Wykorzystuję do tego 150-200kg
    heblarkę z nożem 26cm, następnie szlifuję to jeszcze papierem 60.
    Po placu zabaw czas na drewutnię i altanę :)

    --
    Bartek