  • Data: 2010-01-23 20:16:27
    Temat: Re: zabudowanie grzejnika szakami kuchennymi?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ściąłem fragment ściany od okna do podłogi.Powstała wnęka.Wiedząc,że będą straty na
    grzaniu
    wpakowałem tam grzejnik o max rozmiarze, ale taki,żeby mi nie kradł przestrzeni
    szafek, czyli 2
    płytowy.Na ścianie 1cm styropianu+ folia zagrzejnikowa, z przodu płyta GK wycięta na
    dole, przy
    podłodze na całej długości grzejnika. Oklejona również ekranem zagrzejniokowym.Wylot
    ciepłego
    odbywać sie będzie poprzez spreparowany parapet, nie dziury w szafce.