  • Data: 2010-01-17 18:15:10
    Temat: Re: zacieki - docieplenie
    Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:hiutmd$jvv$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "strach" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przeciez Ty tez do tej wspolnoty nalezysz. Sprawdz ile kasy macie na
    > funduszu remontowym, sprawdżcie mozliwości kredytowe wspolnoty i ew.
    > podejmijcie decyzje o dociepleniu.

    Taki mam właśnie zamiar, ale trzeba wiedzieć że posiadacze poddaszy
    użytkowych w celu adaptacji uzyskiwali od sąsiadów zrzeczenie udziału w
    części wspólnej i dzięki ich zgodzie teraz ja mam większy metraż, a oni nie.
    Dlatego najpierw chcę zebrać opinie, jak to będzie potraktowane:
    a) jako usunięcie bezdyskusyjnej wady budynku,
    b) jako finansowanie przez wszystkich partykularnego interesu tylko jednego
    członka wspólnoty przez nadanie dla jego wygody budynkowi nowej cechy,
    której wcześniej nie posiadał i nikomu to nie przeszkadzało.