    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: zagadka - co to za ptak
    Date: Mon, 11 Jun 2012 10:26:30 +0200

    U mnie (mieszkam przy lesie) też latają jakieś drapieżniki ale nie wiem co
    to dokładnie jest. Zdjęć nie mam. Często widuję parę albo czwórkę wysoko
    krążące nad lasem. Parę dni temu około 20-30m nad lasem tuż przy domu
    obserwowałem jak się wzbijał w powietrze. Przestał machac skrzydłami i
    pozostawił ie rozłożone, widocznie wyczaił komin gorącego powietrza i po
    kilkudziesięciu sekundach był już tylko kropką na niebie i ani razu nie
    machnął tymi wielkimi skrzydłami. Końcówki skrzydeł miał rozczapierzone z
    pojedynczymi widocznymi piórami jak palce u ręki.

    Marek