  • Data: 2009-07-28 21:24:48
    Temat: Re: zakichany niewybudowany komin!
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lip, 20:28, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:

    > ja wlasnie zrobilem taki przepust choc podobno wykonawcy kanalizy to jedna
    > rybka i roznicy w cenie uslugi nie ma.

    (...)

    Chyba u takiego co tak czy siak skasuje Cie DUZO ;-) Lub poprostu ma
    lepciejszy sprzet - np. wiertnice do zelbetu z koronka widiowa -
    chcialem wypozyczyc ale musialbym zaplacic 2 x wiecej i dodatkowo
    pylac 60km dwa razy wiec sie nie oplacalo :) Ale dziure (np. fi 200)
    mialbym wywiercona w pare minut bez pocenia sie ;)

    > Ale bedzie argument to targowania
    > sie, pod warunkiem, ze utrafilem z przepustem w dobre miejsce.

    Oby, oby, czego Ci zycze ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.