    From: "Krzysztof L" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zaniżanie wartości nieruchomości
    Date: Thu, 4 Feb 2010 06:32:38 +0100

    Sprawę załawiłem następująco:

    Upewniałem się w banku, że w przypadku innej kwoty w akcie notarialnym bank
    nie wypłaca pieniążków.

    Pojechałem do gościa i mówię, że jest problem z "zaniżeniem" właśnie taki,
    że bank nie wypłaci.
    "Uczciwie informuję, ponieważ mamy być sąsiadami"
    - jakoś tak powiedziało mi się...
    "Jeśli w tej sytuacji nie jest pan skłonny sprzedać działki, możemy
    rozwiązać umowę."

    Koleś podszedł do sprawy rzeczowo i powiedział, że "w tej sytuacji nie
    będziemy zaniżać."

    Kupujących obecnie jak na lekarstwo i z żoną lekko przepłacamy, więc stąd
    ta decyzja.
    Nie wydał się "obrażony", czy zawiedziony. Okaże się w praniu...

    Pozdrawiam, dziękuję za rzeczowy odzew.

    (swoją drogą można zmieniać umowę i przepisywać wniosek o kredyt, ale
    wraz z żoną mamy tego po dziurki. Prowadzę działalność więc do zebrania
    miałem trochę papierków,
    które po kilku dniach sa nieaktualne itd. Do banku chodzimy od września
    2009, gość co udziela kredytu
    za każdym razem zastanawia się: "o Boże znowu przyszli, czego tu jeszcze
    brakuje..."
    Jednym słowem załatwianie a napewno nadstawianie karku nie warte kilkuset
    złotych podatku)