  • Data: 2010-01-03 00:38:18
    Temat: Re: zasobnik c.w.u. gdzie zawiesic
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >o ile ścianki nie są z płyt G-K to praktycznie na każdej ściance
    >działowej możesz obciążenie 250 kg powiesić,

    beton komorkowy 12, lub poroton 11,5

    >oczywiście z odpowiednim
    >doborem kotew.

    kotew do umocowania zbiornika?

    Zbiornik z tylu bedzie mial siane dzialowa z jednego boku
    druga sciane i z drugiego boku murowany komin. Nad zbiornikiem
    strop teriva.

    Myslalem nad rozwiazaniem aby rozlozyc ciezar pomiedzy strop
    2 sciany dzialowe i komin. To powinno wystarczyc. troche obawiam sie
    wiesznia calosci na jednej scianie dzialowej, ktora znajduje sie za
    zbiornikiem,
    poniewaz po drugiej stronie jest łazienka i pewnie plytki beda polozone
    tak do 3/4 wysokosci sciany lub do samej gory. Boje sie ze plytki moga z
    biegiem
    czasu pekac od naprezen na scianie.Nie wiem czy obawy sa sluszne...

    Pzdr
    Darek