  • Data: 2010-01-03 17:40:49
    Temat: Re: zasobnik c.w.u. gdzie zawiesic
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hhooc4$qbg$1@news.onet.pl...

    > Sam projektowalem moj wymarzony dom robilem to tak, aby koszt budowy
    > mnie nie zabil i kroilem ja na miare moich potrzeb/funduszy. I tak wpadna
    > nieprzewidziane
    > wydatki wiec nie chce ich jeszcze pomnazac swiadomie.

    Ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Raz chcesz oszczedzic na materiale na
    sciane robiac dzialowke, dwa na fundamencie i trzy na wielkosci kotlowni nie
    stawiajac zasobnika na posadzce. Nie da sie miec wszystkiego i pewne
    rozwiazania pociagaja za soba niezbedne koszty. Skoro chcesz oszczedzic na
    wielkosci kotlowni to musisz zrobic mocniejsza sciane, albo jakis podciag na
    stropie. Innej metody nie ma. Mozna by w scianie wylac slupy betonowe
    zbrojone do powieszenia zasobnika, ale to powinien rozwiazac projektant.

    Pozdro.. TK