  • Data: 2009-04-06 07:55:42
    Temat: Re: zasypanie wykopu -> co najmniej siada ?? :)
    Od: t...@o...net szukaj wiadomości tego autora

    > Jaka ?????????? A skad masz te informacje ? ;-) Jezeli tak to pol
    > Slaska jest radioaktywne bo to lezy pod kazda droga i chodnikiem :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Nie badz taki pewien, przejedz sie gdzies do jakiejs jednostki wojskowej, oni
    tam maja rozne przyrzady; jedne czulsze, inne mniej i niech Ci te
    promieniowanie, glownie alfa i beta zmierza. Nie wiem jak jest na Slasku ale w
    okolicach Olkusza stoja domy, (dwa z nich widzialem na wlasne oczy) puste,
    nazywane "morowe", w ktorych cale rodziny powymieraly. Co prawda w tym rejonie
    kopie sie rudecynku, olowiu z dodatkiem srebra, ktore sie tez wytapia ale tez
    maja haldy, z ktorych z braku materialow, budowano domy. Ten "hasz" robil za
    pospolke w betonie, z ktorego odlewali sciany.
    To tez mialem przed oczami piszac Ci cobys, jak juz sie tak upierasz,
    wierzchnia, polmetrowa warstwe Twego "zasypu" wykonal z gruntu mineralnego.
    Ona zaekranuje Ci ew. promieniowanie nawet to wysokoenergetyczne - gamma.
    Pzdr.
    Tornad