  • Data: 2010-11-26 16:13:42
    Temat: Re: zatapianie siatki przy ujemnych temperaturach
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lis, 14:42, "Adam" <a...@g...pl> wrote:
    > Wlasnie, betony sa powszechnie lane do -10st, natomiast zaden producent nie
    > ma ofercie nic do styropianu na ujemne temp. Boje sie ze te wszystkie
    > weglany, mrowczany czy inne sa agresywne do styropianu.

    Ja bym stawial, ze raczej chodzi o grubosc tego kleju. Gdy sie leje
    beton (fundamenty, stropy... - czyli znaczaca masa/grubosc) to cieplo
    hydratacji oze go znaczaco podgrzac, a przy 2-3mm warstwie kleju
    wystawionej na mroz raczej nic z tego nie bedzie... Byc moze pomoglo
    by "cos", co rozpusci sie w wodzie i obnizy jej temp. zamarzania...

    WS