  • Data: 2010-10-26 00:02:38
    Temat: Re: zawor termostatyczny na powrocie kominka - jaki ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Paź, 19:49, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Takimi to się marnie spawa, ja kupiłem sobie mma i tig-a,
    > tzw inwertor do 160A to jest dopiero jazda.

    Jestem w polowie roboty. Ta to jakis prosty (choc dosc duzy) einhell -
    200A. Spawa sie super, spawam blache i profile grubosci 4mm. Daleko
    tym spawom do pieknego wygladu ale wszystkie trzymaja mocno z czego
    jestem dumny ;-) Na koniec roboty sie pochwale bo robie foto-sesje tej
    obudowy kominkowej.

    > No to sie ucz a uważaj na oczy, kup sobie dobrą maskę, a ztymi
    > automatycznymi

    A kumpel mi dal maske z jakims filtrem 9 i 12. Nie wiem co to ale
    nawet sobie oczu nie przeswietlilem :-)

    > uważaj żebyś sobie jej nie spalił, nie możesz być zbyt blisko łuku.
    > Ja już sobie częściowo uszkodziłem, teraz kupiłem taką z dodatkowym
    > okienkiem do podglądania poza przyciemnioną szybką i spisuje się dobrze.
    > Poza tym dobre wysokie buty i nogawki na butach żeby ci gorący żużel
    > nie wpadł do buta. No i oczywiście odpowiednie rękawice.

    Yyyyy no teraz mi to mowisz.. Ja tu walcze bez rekawic - po paru
    minutach roboty ledwo czapke zalozylem bo sobie prawie wlosow nie
    wyjaralem ;) Robota rzeczywiscie fajna. W lutowaniu jestem mistrzem, w
    spawaniu czuje ze tez szloby mi dobrze ale jednak wymaga to sporo
    praktyki :) Ale nie jest zle, stelaz mocny jak sie patrzy :>
    pozdr.

    --
    Adam Sz.