  • Data: 2017-03-16 21:37:20
    Temat: Re: zbiorniki na wode ....
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zatem dam sobie dla spokoju ducha tylko filtr przed zbiornik by syf sie
    > mechaniczny nie gromadzil i tyle.
    > Pije te wode przegotowana od listopada wiec raczej nie jest zle, tylko

    Dla spokoju ducha, to ty weż i daj ją do badania.Po tym czyszczeniu, rzecz jasna.
    Ale na jakieś bakterie wielkie i grożne ja bym nie liczył.Trochę im za chłodno.
    I z żarciem chudawo- no, chyba że sąsiad z gnojówką zajedzie.
    A filtr- spokój w domu ma swoją cenę.Ale dałbym go za hydroforem, i to jak
    najdalej.Najlepiej w dzbanku.Będziesz wiedział co tam jest.Przeważnie muł
    sam się osadza w hydroforze- jest tam strefa, w której to robi.
    A przepraszam, w czym i gdzie ten muł, czy coniebądż Ci przeszkadza?