    From: <news>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zezwolenie na budowę - woda ze studni
    Date: Wed, 5 Dec 2012 14:58:42 +0100

    Użytkownik "mal" napisał:
    > Istnieje wszelako potrzeba pozyskania wody z własnego gruntu, gdzie nie
    > będzie to ujęcie z "bajerami", ale dziura w ziemi z filtrem i np.
    > dyskretną
    > gotową obudową z PVC, która nie wystaje ponad teren. Są takie, studnia
    > nie wymaga wtedy obudowy z kręgów z wyprowadzeniem ponad teren.

    Studnia to studnia, czy będzie z kamienia, cegły, PCV, czy kręgu betonowego
    to cały czas jest studnia, więc mnie interesuje skąd twoje rewelacje że
    studnia z kręgu wymaga pozwolenia a z czegoś innego już nie wymaga?
    Z prawa budowlanego wynika że na własnym gruncie mogę sobie budować co chcę
    do woli bez zgłaszania jeśli ta budowla nie spełnia warunków budowy, dlatego
    mnie te twoje rewelacje kręgowe interesują, skąd je wziąłeś?