    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: zioła
    Date: Wed, 18 Jan 2012 21:08:11 +0100

    W dniu 2012-01-18 19:29, Bbjk pisze:
    > W dniu 2012-01-18 17:36, Tadeusz Smal pisze:

    > Nie wykluczam tego, całe dotychczasowe życie mieszkałam w wielkim
    > mieście, teraz od kilku lat na wsi i dopiero uczę się wielu rzeczy
    > ogrodniczych, z zapałem neofity, ale i z jego błędami.
    :)
    masz do mnie tylko 20 km
    Przyjeżdżają do mnie ludzie z drugiego końca Polski
    bardzo chwalac sobie to chocby, ze na miejscu mogą obejrzeć
    jak ta roślinka wygląda po roku czy dwóch gruncie
    a ponadto odpytać mnie co zrobić aby spełniła ona ich oczekiwania

    > Fig się jeszcze nie odważyłam, o oliwkach myślę od dawna, uwielbiam
    > widok oliwnych zagajników. Także co roku bywamy we Włoszech, przywozimy
    > różności, ale niezbyt wiem, czy na tych zimnych piachach ciepłolubne
    > piękności utrzymałyby się. A jak z granatem, zaowocuje Ci?
    :)
    Figi tak jak pisze 3X to nie tylko bardzo ładne krzewy ale nie sa trudne
    w uprawie
    Oliwki też ładne a stopień trudnosci uprawy tak jak inne zimozielone z
    tego regony czyli wawrzyny , rozmaryn
    Te granaty traktuje jako ciekawostke ale nie wróżę im długiego życia u
    siebie
    bo teraz póki małe to znalazło sie dla nich miejsce a później
    bedzie mi szkoda dla nich miejsca aby je przezimować

    > Pokaż je, proszę. Rozmaryn bardzo chciałabym mieć ogromny, ale z tego,
    > co piszesz wnoszę, że nie uda mi się wyhodować potężnego krzaczora.
    :)
    Kiedys miałem takiego metrowego ale za duży się zrobił i poszedł w ludzi.
    Sadzonki na teraz wyglądają jak poniżej
    http://www.trawki.pl/admin.php?p=otherGallery&sPhoto
    =files/rozmaryn%20sadzonka.jpg

    Rozmaryn jakoś nie przyjął się u nas w kuchni
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/