  • Data: 2012-01-19 09:00:56
    Temat: Re: zioła
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-19 07:55, Bbjk pisze:

    > Teraz napalam się na kokornak, co o nim sądzisz, to dobry pomysł? Jaka
    > odmiana będzie efektowna, a zimująca dobrze w naszym klimacie?
    :)
    Wiesz ja nie tylko przez przekorę jak mantrę,
    że" ze wszystkich cudów natury , poważam jednie trawy"
    i zasadniczo tylko trawy uprawiam.
    Trawy w sensie umownym "traw ozdobnych "
    bo oprócz tych prawdziwych traw mam trochę trawo podobnych
    które botanicznie nie są trawami
    Szanuję również rośliny nazwijmy to użytkowe o jadalnych lub innych
    pożytkach dlatego uprawiam różne zioła przyprawowo - smakowe.
    Dla roslin co tylko "ładnie" wyglądają
    szkoda mi miejsca w ogrodzie a poza tym to nie moja koncepcja piękna
    orgia kolorów i kształtów bylin kwitnących

    =files/rozmaryn%20sadzonka.jpg

    > Strona każe się zalogować :(
    :)
    Nie zwróciłem uwagi,że podałem linka z poziomu administartora
    to powinno chodzić
    http://www.trawki.pl/index.php?p=galleryGalleryShow&
    iIdLink=304&iType=1&iPhoto=1
    albo znajdż rozmaryn w ziołach i powiększ fotkę.

    > Na naszych piaskach inne, polskie ziółka dobrze rosną, tymianki,
    > macierzanki, mięty, ale z zimowaniem rozmarynu mam zawsze kłopot.
    :)
    No bo nie jest on rośliną naszego klimatu
    i w ogrodzie to raczej tylko w dużych donicach , które jesienią
    do jakiego budyneczku czy piwnicy.
    W zimnym foliowcu gdy przychodzą zimy w rodzaju tych co były rok i dwa
    lata temu , nawet pod okryciem z agrowłókniny tez było im za zimno
    i padły. W nieogrzewanym ale dobrze ocieplonym budynku zimowały
    natomiast bezproblemowo nawet podczas najmroźniejszych zim
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262