  • Data: 2012-01-20 10:00:37
    Temat: Re: zioła
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-19 10:00, Tadeusz Smal pisze:

    > Dla roslin co tylko "ładnie" wyglądają
    > szkoda mi miejsca w ogrodzie a poza tym to nie moja koncepcja piękna
    > orgia kolorów i kształtów bylin kwitnących

    A u nas jest dużo miejsca i raczej jeszcze mało kwitnących bylin. Ten
    "ogród" to nieco spadzista laskowata łąka z piaszczystym podłożem,
    sieję/sadzę kępy kwiatów, ale głównie rosną drzewa, w tym leśne i
    krzewy. Mam dużo kwiatów cebulkowych z Chrzypska, znasz to
    ogrodnictwo?, trochę róż z Rosarium w Radlińcu (wiele wymarzło rok temu
    mimo chochołków) - te dwa ogrodnictwa bardzo sobie chwalę, jak i szkółki
    kórnickie. Twoje trawy są ładne, ale jakoś chyba nie widzę ich u nas,
    mamy psy i plątałyby się w trawach, z tego powodu tez nie ma wgłębionego
    basenu ani oczka wodnego, nie ma pięknych klombów - jest raczej
    naturalnie, trochę nieporządnie. Kiedyś przy okazji zapraszam na
    inspekcję :)