  • Data: 2010-01-25 19:34:33
    Temat: Re: zmywarka - czy ktos porownywal tabletki vs detergent?
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W5 all in 1 40 sztuk kosztuje coś koło 17 pln. Działją i myją calkiem
    > dobrze. Też ostatnio stalem przy półce z detergentami w markecie i długo się
    > zastanawiałem czy brać wszystko osobno. Stwierdziłem, że te W5 są dobre i
    > szkoda sobie głowę zawracać i sypać, dolewać wszystko osobno. Tabletki są
    > poręczniejsze i nawet dziciak sobie z nimi poradzi. Soli też dodaje mimo, że
    > nie ma takiej potrzeby przy tych tabletkach. Wsypałem 3 miesiące temu i nic
    > nie ubywa.

    to czy soli ubywa nie zalezy od tego jakich tabletek używasz 2in1 czy
    5in1 tylko jak masz pokrętlo z dozowaniem ustawione.
    Nie polecam tabletek typu 5in1 ponieważ są duzo droższe (nawet 2 razy
    droższe od zwyklych) a nie zastepują ani soli ani nabłyszczacza. Jak
    coś jest do wszystkiego to jest do niczego.