    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 21 Apr 2013 03:44:32 -0700 (PDT)
    Subject: Re: zmywarka, długość pracy
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 09:41:02 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]
    >

    > Są tacy, których stać na to i to. To jest tak. Z lewej sąsiedzi majętni i z
    >
    > prawej sąsiedzi majętni.
    >
    > Ci z lewej wszystko kupują, praca w ogrodzie przy marchewkach byłaby ujmą.
    >
    > Ci z prawej mimo że kasy mają ze 20x więcej od tych z lewej kopią sadzą,
    >
    > plewią, przeznaczyli jakieś 3 ary na uprawę warzyw. A co byś zrobił Ty? Ty
    >
    > byś zapewne zamówił firmę ogrodniczą do uprawy i pielęgnacji warzywniaka pod
    >
    > domem bo skoro zmywarka lepiej zmywa bo program droższy, za więcej
    >
    > pieniędzy, to zapewne warzywniak lepsze da plony jak zapłacisz więcej

    W US chyba nie robisz i nie wiesz ile kto ma kasy. To że ktoś zachowuje się jak by
    miał dużo kasy nie znaczy że ma dużo kasy tylko że się tak zachowuje jak by miał.
    Tych niby bogatych też miesięcznie sporo kosztuje mieszkanie we własnym domu. Ale jak
    ktoś ma kasy do obrzydzenia to się tym nie przejmuje. No chyba że kutwa z urodzenia i
    wodę spuszcza raz dziennie, wieczorem. Co innego taki co nie ma wystarczającej ilości
    kasy i robi rzut na taśmę i buduje dom. Zadłużony praktycznie do końca życia. Użyje
    sobie w życiu jak pies w studni. Życie jest za krótkie na taki osobisty eksperyment.
    Do tego codziennie ze strachu sra pod siebie czy będzie miał co robić i zarobi na
    spłatę kredytu.