  • 1. Data: 2013-04-20 14:22:31
    Temat: zmywarka, długość pracy
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    czy Ktoś tu może używa zmywarki Bosch, nie pamiętam modelu, ale 60 cm...

    przy ustawieniu temeratury na 45 stopni pokazuje ładnie czas mycia 30
    minut...

    ale już po przestawieniu na 70 stopni, pokazuje że czas mycia wynosi 159
    minut...

    czy to normalne? w instrukcji ani słowa, w ogóle instrukcja to jakaś
    ściema...

    jak to jest z tymi zmywarkami?

    sory, że trochę OT, ale nie mam gdzie zapytać...

  • 2. Data: 2013-04-20 15:01:30
    Temat: Re: zmywarka, długość pracy
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 14:22:31 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
> [...]
    >
    > ściema...
    >

    > jak to jest z tymi zmywarkami?
    >

    > sory, że trochę OT, ale nie mam gdzie zapytać...

    A co Cie to swędzi jak sama myje. Zawsze nastawiam najdłuższy program.

  • 3. Data: 2013-04-20 15:08:06
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-04-20 12:22, Ministerstwo Propagandy <...@...s> wrote:
> [...]
    > ściema...
    >
    > jak to jest z tymi zmywarkami?
    >
    > sory, że trochę OT, ale nie mam gdzie zapytać...

    Przynajmniej w części modeli normalne. Te 45 stopni to nie jest
    prawdziwy program do mycia, tylko maksymalnie skrócony. Chociaż do
    świeżych i niezbyt ubrudzonych naczyń czasami wystarcza.

    W instrukcji przynajmniej dawniej na końcu była tabelka z podanym
    średnim czasem, zużyciem wody i energii każdego programu.

  • 4. Data: 2013-04-20 15:59:00
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 15:01:30 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > A co Cie to swędzi jak sama myje. Zawsze nastawiam najdłuższy program.

    Jak korzystasz z taksówki, to też każesz jechać najdłuższą trasą?

  • 5. Data: 2013-04-20 17:11:52
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 15:59:00 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > Jak korzystasz z taksówki, to też każesz jechać najdłuższą trasą?

    Nie, ale wolę jechać czystą taksówką. Różnica w kosztach mycia ręcznego i w zmywarce,
    na najdłuższym czyli najlepiej myjącym programie, jest na tyle duża że się nie
    zastanawiam nad groszowymi oszczędnościami. Jak by w zmywarce wychodziło drożej to
    też bym mył na najdłuższym programie. Znam takich co by gówno spod siebie zjedli żeby
    na jedzeniu zaoszczędzić. Ja do nich nie należę.

  • 6. Data: 2013-04-20 19:45:55
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    >Znam takich co by gówno spod siebie zjedli żeby na jedzeniu zaoszczędzić.
    >Ja do nich nie należę.

    A dopiero co udowadniałeś wszystkim mieszkającym w swoich domach że to
    przesada w takim luksusie mieszkać za tyle pieniędzy.

    Marek

  • 7. Data: 2013-04-20 19:47:41
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> wrote in message
> [...]
    > ale już po przestawieniu na 70 stopni, pokazuje że czas mycia wynosi 159

    wode grzeje dluzej to raz, dwa to pewnie program przeznaczony do brudniejszych
    naczyn wiec powinien dluzej twac

    bede strzelal ze 80% kosztu mycia (poza detergentem) to ogrzanie wody do
    odpowiedniej temperatury, sama dlugosc cyklu jest malo istotna, wazne
    jest ile zmian wody nastepuje

    > czy to normalne? w instrukcji ani słowa, w ogóle instrukcja to jakaś ściema...

    ja mam w instrukcji wszystko rozpisane, bosch tez powienien miec,
    poszukaj pdfa na necie

    > jak to jest z tymi zmywarkami?

    roznie

    > sory, że trochę OT, ale nie mam gdzie zapytać...

    pl.rec.dom

  • 8. Data: 2013-04-20 20:15:44
    Temat: Re: zmywarka, d?ugo?? pracy
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-04-20 19:45, 4CX250 pisze:

    > A dopiero co udowadnia?e? wszystkim mieszkaj?cym w swoich domach ?e to
    > przesada w takim luksusie mieszka? za tyle pieni?dzy.

    I rozpętałeś piekło :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2013-04-20 22:09:24
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 19:45:55 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:

    > A dopiero co udowadniałeś wszystkim mieszkającym w swoich domach że to
    >
    > przesada w takim luksusie mieszkać za tyle pieniędzy.
    >

    > Marek

    Do PISU się zapisz. Udowodniłem ze nie warto budować domu jak ktoś nie ma pieniędzy w
    takiej ilości że niczego sobie nie odmówi posiadając własny dom. Udowodniłem również
    że amortyzacja kosztuje sporo ponad tysiąc złotych miesięcznie. Może dlatego stać
    mnie na najdłuższy program w zmywarce że nie mam domu.

  • 10. Data: 2013-04-21 04:53:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.04.2013 15:59, slavo65 pisze:

    > Jak korzystasz z taksówki, to też każesz jechać najdłuższą trasą?

    Primo: czasem dłuższa trasa jest szybsza.

    Secundo: u mnie tryb "eko" trwa ponad 4 godziny, a tryb "normalny 70c"
    około 100 minut. Oba myją ładnie, tryb "eko" zużywa mniej energii i wody
    (w uproszczeniu: dłuższe namaczanie chłodniejszą wodą). Jest też byle
    jaki tryb szybki.

    Tertio: RTFM