  • Data: 2009-09-03 08:59:36
    Temat: Re: zmywarka i dziwny kolor szklanek
    Od: Tadek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Druid29 pisze:

    > Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A może coś blokuje przepływ wody? Sprawdź dysze obrotowe i pompę.
    > Ja u siebie znalazłem resztki skorupek z jaj i kawałeczek folii, które
    > blokując wodę dawały podobny efekt na szkle. Po ich usunięciu znowu
    > wszytko się błyszczy.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Druid29
    resztek nie ma jest tylko dziwny kolor szkła ale nie na wszystkich
    naczyniach szklanych sa to tylko wybrane np, szklanki z ikea pomimo że
    pisze na nich ze sie nadają do zmywarki dodatkowo szklanki dodawane do
    alkocholi takie reklamowe te tez sie robia białe po kilku myciach. Myśle
    że to wina szkła, bo inne np kieliszki sa cały czas idealne.