  • Data: 2012-09-28 09:48:30
    Temat: Re: zmywarka - oszczednosci
    Od: "Adams" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    From: "Ergie" <e...@s...pl>>
    Czesc ;-)
    >po zmywarce nie raz już widziałem niedomyty bród w jakichś
    > zakamarkach - np. jak ktoś ma prostopadłościenne kubki, albo między zębami
    > widelca.

    Ergie, to nie jest wina zmywarki, ani kubkow, ani widelca, ale tego kto ja
    obsluguje.
    O tym jak to robic prawidlowo napisane jest w instrukcji obslugi.

    Osobiscie podoba mi sie pomysl z dwoma zmywarkami, w jednej
    odklada sie brudne naczynia, a z drugiej wyciagasz ;-)

    Co do oszczednosci ;-)
    Dla mnie jest to oszczednosc np. nerwów.

    pozdrawiam
    Adams