  • Data: 2009-11-16 19:43:50
    Temat: Re: zmywarka - ustawienie zmiękczania
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No ale ja używam i tabletek i sól mam ustawioną na maksa. I mi dośc szybko
    idzie ta sól. Dlatego sie pytałem bo w tabletkach już jest sól do
    zmiękczania i ja jeszcze dozuje na maksa z zasobnika i wydaje mi się że za
    dużo tej solijest zuzywana. Tylko nie wiem na ile zmniejszyć dozowanie soli
    bo moja zmywarka dozuje sól ale ma też opcję wyłączania - dozowanie soli i
    nabłyszczacza jest 8 stopniowe. I ja dozowonie soli mam ustawione na 8 a
    wydaje mi się że stosując tabletki tyle nie potrzeba.
    Piotr