  • Data: 2012-07-12 11:57:39
    Temat: Re: zrobiłem certyfikat energetyczny
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz mnie rekuperator z osprzętem kosztował około 3500zł. Więc nie była
    > jakaś wielka inwestycja.
    > Mi rekuperator jest potrzebny w zimę i na jesień abym nie musiał kilka
    > razy robić wietrzenia i przeciągów.
    > W lato mam pootwierane nonstop okna ...

    ja nie mam reku i chętnie dałbym teraz i 15k komus aby mi to zrobił bez
    robienia dużej rozpierduchy :)
    małe dzieci w domu są, i przeciągów robić nie mogę bo mnie żona pogoni :).

    Za jakis czas będę się rozglądał za firmą, może znajdzie się taka co mi
    zamontuje nie robić demolki.
    Teraż żona 3x dziennie wietrzy, to latanie otwiranie,zamykanie okien moze
    być drażniące
    a i przy okazji do tego reku. chciałbym podłaczyć klimatyzację ma może z was
    ktoś tak zrobione?

    pozdrawiam