  • Data: 2011-12-05 20:10:53
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 3]
    Od: "ArturZ" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a ja gdybym mial dosc kasy nawet bym sie minuty nie zastanawial co brac..
    widzialem nowej generacji sprzet w Szwecji i rozruch po montazu.. to jest
    obled, w polowie dnia nie ogrzewany wczesniej dom mial temp wewnatrz 23, a
    monter powiedzial ze woda jest podgrzewana do 70 st. Kotlownia byla czysta
    jak lza sprzet chodzil bezglosnie i byl kompletnie bezobslugowy

    jak ja sie patrze na moja kotlownie z piecem... na holzgas..., mysle o
    wycince drzew...ehh
    pzdr