  • Data: 2011-12-21 21:56:01
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 4]
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:93ce8225-8f40-472c-b169-f12b84e9d7a5@p20g2000vb
    m.googlegroups.com...
    .

    >Po co liczyc nawis ocieplenia?

    No po to, ze liczysz grubosc sciany vs reszta czynnikow. Jak Budyn pisal,
    dach, parapety i takie tam. Tu z czego jest ocieplenie nie ma zadnego
    znaczenia, bo liczy sie calkowita grubosc sciany.

    >(chudsza sciana piwniczna/fundamentowa = mniejszy mostek). Porotherm
    >44 trzebaby wystawic po rowno z obu stron czyli z zewnatrz i wewnatrz
    >po 9,5cm. No wiec OK - poprawie sie, roznica nie bedzie 19cm tylko te
    >9,5cm. Przy 65mb daje to +6,1m2 wiecej :)

    Jest taka godzina, ze nie chce mi sie liczyc.
    Ogolnie zgodze sie, ze fundament powinien byc nieco szerszy, ale nie z licem
    obu stron.

    Pozdro.. TK