eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniezuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 10] › Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 10]
  • Data: 2012-01-21 20:40:03
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 10]
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote:
    > Hej!
    >
    > No to nadrabiam zaleglosci. Mialem zwiniety kabelek z serwera (jeszcze
    > sie nie dorobilem switcha i porzadnego routera wifi ;) - to jedyny
    > powod ze nie pokazywalem wynikow, moj podejrzliwy przyjacielu
    > Krisie ;)))
    >
    > Zwroccie uwage na temperatury. Taki szum na grupie ze niby zima
    > przyszla a po temperaturach jakos tego nie widac. Ot spadl snieg i

    No wlasnie, zimy tego sezonu grzewczego jeszcze nie bylo. Ja wczoraj oplacilem
    kolejny rachunek za gaz. Prognoza co prawda, ale tak jak i poprzednie byl 3 razy
    mniejszy niz odpowiednie w 3 latach ubieglych.
    U mnie dzis znów bylo 5 stopni na plusie i choc wlasnie spadl snieg, to
    prawdopodobnie rano go nie bedzie...
    Jaka masz teraz temperature glikolu wchodzacego do pompy?

    --
    Bartek