eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!) › Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
  • Data: 2013-10-31 09:06:14
    Temat: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:f0bc933e-d112-446f-a276-00b4eaf52d52@go
    oglegroups.com...

    > Demagogia straszna z tymi nartami.

    Widziałeś emotikon?

    > A zresztą nie widze zbytnio sensu obniżac znacząco temperatury na czas
    > wyjazdu.
    > Przez ten weekend czy nawet tydzień oszczedności wynikające z obniżenie
    > temp i tak będa znikome.
    > Ja mam na części parteru podłogówke, w łazienkach podłogówkę, w
    > sypialniach grzejniki. I to był najpowazniejszy bład na mojej budowie.
    > Żona do dzisiaj mi to wypomina. W > kolejnym domu żaden grzejnik nie
    > będzie wisiał- nawet drabinki w łazienkach.
    > Wczesniej mieszkałem w domach z grzejnikami więc jakies pojęcie o tym
    > systemie ogrzewania mam.

    A ja przerabiałem kolejno grzejniki, podłogówka, grzejniki, piece kaflowe,
    podłogówka i teraz mamy grzejniki. Co kto lubi. Pisałem wielokrotnie ja
    lubię zmienną temperaturę w ciągu doby dlatego wybrałem grzejniki. Cała
    reszta: minimalne oszczędności nocne i podczas nieobecności to tylko
    dodatek.

    Pozdrawiam
    Ergie