eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!) › Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
  • Data: 2013-10-31 13:43:45
    Temat: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smerf" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Największą marketingową bzdurą, jest to, że jak grzeje podłogówka to
    > unoszą się jakieś stwory, która atakują nasze gardła i nosy i szybciej
    > poumieramy na raka.
    > Nie wiem jaki syf musiałby ktoś mieć w domu, żeby ogrzewane powietrze
    > poruszało roztocza na grzanej podłodze.
    > Ten argument przyznasz często się pojawia.

    Nie wiem nie kojarzę takiej argumentacji, ja pamiętam co chwilę powracający
    argument że podłogówka jakoby powoduje puchnięcie stóp, ale to
    kilka/kilkanaście lat temu.

    > Teraz nawet do mojego węglowego pieca jest sterownik, który możesz
    > regulowac przez net. Jeżeli koniecznie chcesz obnizyć temperaturę w
    > trakcie urlopu, to zjeżdżając ze stoku możesz tę temperaturę sobie
    > zmienić.

    Już pisałem to był żart.

    Mnie chodzi o normalną codzienną zmianę - dzieci się uczą 21, dzieci biegają
    18, dzieci idą spać 19. Siedzimy do późna ma być 21 w salonie. Goście chcą
    spać w salonie ma być 19 itd. W łazience chcę ciepło rano a zimno w ciągu
    dnia.

    Mam ochotę na grę w dart'a zmniejszam temperaturę w tym pokoju, mam ochotę
    oglądać film zwiększam. Tak po prostu - nie musze niczego planować kilka
    godzin wcześniej.

    Pozdrawiam
    Ergie