  • Data: 2012-11-26 19:52:16
    Temat: Re: zuzycie mojej PC -> w tym sezonie juz online ;D
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2012 18:31, Adam pisze:
    > Jou meny,
    >
    > http://www.mojeco.pl
    >
    > ^ podglad online na ~15 czujek w moim systemie CO + biezace zuzycie pradu przez
    cala kotlownie (glownie sama pompe ciepla)

    A o co biega ze zużyciem prądu? w jakich to jednostkach i czemu w
    trakcie pracy pompy to zużycie się zwiększa? pompa ma coraz ciężej?

    masz może możliwość liczenia na bieżąco całki z tego prądu? tak aby
    policzyć koszt? widziałbym to jako taki licznik złotówek na stronie, coś
    jak ten licznik długu publicznego czy jakoś tak...:)