  • 1. Data: 2010-08-28 17:35:26
    Temat: Regulacja okien EMPOL
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Czy ktoś z szanownych grupowiczw podejmował się już regulacji okien EMPOL ?
    Pytam, bo nie wwierzę już serwisantom, a przynajmniej nie tym z EMPOL'a ...

  • 2. Data: 2010-08-28 18:44:58
    Temat: Re: Regulacja okien EMPOL
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczw podejmował się już regulacji okien EMPOL
    > ?
    > Pytam, bo nie wwierzę już serwisantom, a przynajmniej nie tym z EMPOL'a

    O widzę kolejny nacięty przez EMPOL, ja już u nich 4 reklamację składałem.
    Za każdym razem ktoś przyjeżdzał, ale kompletnie nie miał pojęcia co robić.
    Stanęło w końcu na tym, że okno tarasowe mi się samo otwiera jak je otworzę
    i kierownik serwisu który był je regulować powiedział, że tak ma być. Jak
    nie chcę aby mi się samo otwierało to sobie muszę zamykacz zamontować.
    Odchyłka skrzydła 2 m w pionie to jakieś 2,5 cm.......To tez norma......
    Olałem ich bo nie mam czasu się już nimi bujać, na jesień się wezmę sam za
    te okna i może wtedy coś więc napiszę
    I nigdy więcej okien z EMPOL'a.
    Okna montują podwykonawcy ja niestety trafiłem chyba na najgorszych
    możliwych, jak mi przywieźli pierwszy raz na montaż to była wybita szyba w
    jednym tarasowym i 8 okien miało uszkodzoną okleinę (imitacja drewna
    dopłata 18% za stronę).
    Drugie raz mi przywieźli i znowu była uwalona okleina..... masakra to jest
    historia na kilka stron.
    Mam zdjęcia i całą dokumentację :) jak kogoś to interesuje.

    Pozdrawiam
    Michał