  • 331. Data: 2014-11-03 10:14:26
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 03 Nov 2014 09:49:20 +0100, Pete

    > doczytałem włąśnie, że 2w1 mogą suszyć tylko ok połowę maksymalnego
    > wsadu do pralki. Więc i tak suszysz na 2 tury (czyli trzeba wyciągać
    > część prania)), albo zawsze pierzesz połowę pojemności pralki.

    To już porządny argument przeciwko łączeniu tch urządzeń. Z drugiej strony
    wrzucić częściej a mniej (i nie kisić prania w koszu) i otrzymać w zamian
    gotowy "produkt", jest "ceną" do przełknięcia (dla mnie).

    --
    Pozdor Myjk

  • 332. Data: 2014-11-03 10:14:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Ja mam nadzieje, ze Twoj scenariusz sie nie spelni.

    To nie jest mój scenariusz tylko tendencje - coraz większa koncentracja
    kapitału jest faktem i procesem naturalnym w aktualnych warunkach, a
    globalizacja sprawę przyspiesza.

    >Mam alergie na wszelkie sieciowki wielkich tego swiata. Wiem, ze to
    >bardziej faza zyczen, ale osobiscie wole rodzimych przedsiebiorcow,
    >odprowadzajacych podatki tu na miejscu, a nie transferujacych zyzki za
    >ocean.

    Nie wiem, być może da się wypracować jakiś system podatkowy zniechęcający do
    tego transferu, ale proste to to nie będzie.

    >W dobie uderzajacych nas wszystkich sieciowek o czym swiadomosc zdaje sie
    >jest niewielka, pozostanie tylko etat u nich za marny jak by nie bylo
    >grosz.

    Nie wszystko korporacje są w stanie obsłużyć, są ciężkie i maja spore
    overheady, tu jest miejsce dla mniejszych. Z małych najszybciej znikają tacy
    których da się przebić kosztownym, agresywnym marketingiem, albo podlegający
    łatwej koncentracji (w sensie fizycznym) i automatyzacji - bardzo dobrze
    pasuje do tego modelu właśnie hosting.

  • 333. Data: 2014-11-03 15:19:03
    Temat: Re: Rekuperator - OFF-TOPIC
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 03.11.2014 10:14, Ghost wrote:

> [...]
    > podlegający łatwej koncentracji (w sensie fizycznym) i automatyzacji -
    > bardzo dobrze pasuje do tego modelu właśnie hosting.

    SUPER, ale co to ma wszystko wspólne z Rekuperacją!?
    NTG

    --
    GreDi

  • 334. Data: 2014-11-03 15:48:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 15:19:35 UTC+1 użytkownik GreDi napisał:
    > SUPER, ale co to ma wszystko wspólne z Rekuperacją!?
    Co niektórzy grupowicze mają możliwość sterowaniem reku za pomocą smartfona;)

  • 335. Data: 2014-11-03 16:17:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "GreDi" napisał w wiadomości grup

    >SUPER, ale co to ma wszystko wspólne z Rekuperacją!?
    >NTG

    KILL! KILL! KILL!

  • 336. Data: 2014-11-03 16:33:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-03 16:17, Ghost pisze:

    > KILL! KILL! KILL!

    Mona sie przy okazji do ORMO zapisac. :-)

    Pozdro.. TK

  • 337. Data: 2014-11-03 18:37:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Mona sie przy okazji do ORMO zapisac. :-)

    I stworzyc nowy wątek, tym razem w calosci offtopicowy :-)

  • 338. Data: 2014-11-04 09:44:08
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Czyli rzeczywiście, w twojej ekonomii liczy sie dlugosc stania domu :-)

    ROTFL

    Nie długość stania a rzeczywista wartość (rynkowa) domu wraz z instalacjami
    w danym momencie.

    Rekuperator który ma za sobą 5 lat pracy ma jakąś wartość _różną_ od zera.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 339. Data: 2014-11-04 09:50:14
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Hmmm, sam robiłeś? Otwory, a może i całe szafy?

    Gdzieniegdzie robiłem, gdzieniegdzie były, gdzieniegdzie użyłem drzwi
    lamelkowych*, a i szafy niektóre sam robiłem.

    * - Tu masz przykład (nie wiem, czyj pierwszy jaki wyskoczył w google):
    http://www.marito.pl/wp-content/uploads/2013/10/44b.
    jpg

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 340. Data: 2014-11-04 09:54:56
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Dlatego zastanawiam się nad umieszczeniem w garderobie w nowym domu
    > zarówno nawiewu jak i wywiewu.

    No to powietrze będzie krążyć od jednego do drugiego. Gdy dajesz tylko
    wywiew to powietrze wpada szparą pod drzwiami i ma lepszą cyrkulację.
    Musiałbyś ten nawiew doprowadzić jakoś na dół pomieszczenia. Tylko czy
    zabawa warta świeczki?

    Pozdrawiam
    Ergie