  • 1. Data: 2011-07-13 22:26:57
    Temat: Rolety zewnętrzne naokienne
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    musze dość szybko określić sie jakie wole rolety zewnętrzne i mam 3
    warianty...

    1) Roleta zewnętrzna NAOKIENNA - podwyższamy o ( nie pamiętam dobrze )
    15cm. warstwe ściany

    2) Roleta zewnętrzna NAOKIENNA - zmniejszamy wysokość okna

    3) Roleta zewnętrzna - z rolką od przodu okna ( wystająca na zewnątrz)

    Możecie polecić od strony praktyczne i nei ukrywam finansowej ktory z
    przypadków sprawdza się najlepiej ? Czy jakieś problemy z którymś
    przypadkiem sie pojawiają z czasem ?

    Osobiście jestem nastawiany na wariant 1)

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2011-07-14 06:31:38
    Temat: Re: Rolety zewnętrzne naokienne
    Od: Krzysztof Kaminski <k...@g...com>

    On 14 Lip, 00:26, ark_fx <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > przypadków sprawdza się najlepiej ? Czy jakieś problemy z którymś
    > przypadkiem sie pojawiają z czasem ?
    >
    > Osobiście jestem nastawiany na wariant 1)

    Zdecydowanie wariant 1. Ja przespałem czas murowania nadproży i mam
    wariant 3 i żeby ukryć skrzynki pod elewacją musiałem nieznacznie
    cofnąć okna do wewnątrz.