  • 1. Data: 2011-07-13 20:30:54
    Temat: lakierobejca sadolin
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    maluję ja sobie podbitkę sadolinem extra -producent pisze ze wydajnosc tego to 15m2 z
    litra. Mi wychodzi 2x mniej - zdradzi mi ktos o soooo choziii? Czy tak ma być -
    producent swoje a zycie swoje? :-)

    b.

  • 2. Data: 2011-07-13 20:52:15
    Temat: Re: lakierobejca sadolin
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >maluję ja sobie podbitkę sadolinem extra -producent pisze ze wydajnosc tego
    >to 15m2 z litra. Mi wychodzi 2x mniej - zdradzi >mi ktos o soooo choziii?
    >Czy tak ma być - producent swoje a zycie swoje? :-)

    Ile bym nie malowal to nigdy mi nie wychodzi deklarowana wydajnosc... To
    zwykla sciema.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2011-07-14 04:56:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ile bym nie malowal to nigdy mi nie wychodzi deklarowana wydajnosc...
    > To zwykla sciema.

    zwykle rozbija sie wszytsko o przygotowanie podłoża, rodzaj drewna, stopień
    wysuszenia, gruntowanie itp..

  • 4. Data: 2011-07-14 05:23:39
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > maluję ja sobie podbitkę sadolinem extra -producent pisze ze wydajnosc
    > tego to 15m2 z litra. Mi wychodzi 2x mniej - zdradzi mi ktos o soooo
    > choziii? Czy tak ma być - producent swoje a zycie swoje? :-)

    On zapewne napisał, że wydajność "do 15m2/litr". Czyli pretensje mógłbyś
    mieć, gdyby farba była wydajniejsza, jeśli zaś masz tylko 7,5 to pozostaje
    to w zgodzie z deklaracją producenta.

  • 5. Data: 2011-07-14 15:23:08
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > maluję ja sobie podbitkę sadolinem extra -producent pisze ze wydajnosc
    > tego to 15m2 z litra. Mi wychodzi 2x mniej - zdradzi mi ktos o soooo
    > choziii?

    O warunki labolatoryjne.
    Maluj po szkle ;)

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2011-07-15 06:11:30
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Ja malowałem taras Tikurillą to wyszło wg przepisu producenta. Ale deski
    były dobrze wyheblowane a drewno twarde. Tam dgzie były zadziory piło 5 x
    więcej.

  • 7. Data: 2011-07-15 06:27:13
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ja malowałem taras Tikurillą to wyszło wg przepisu producenta. Ale deski
    > były dobrze wyheblowane a drewno twarde. Tam dgzie były zadziory piło 5 x
    > więcej.

    Dochodze do wniosku ze musialy byc za grube warstwy - trzeba jakos wcierać a nie
    malować - bo mi kolor za ciemy wyszedł niż we wzorniku.

    b.

  • 8. Data: 2011-07-16 00:29:13
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Jul 13, 10:30 pm, Budyń <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    z litra. Mi wychodzi 2x mniej - zdradzi mi ktos o soooo choziii? Czy tak ma być -

    Poczytaj czy pisza cos o przygotowaniu podloza. Moze jak zagruntowane
    czyms to mniej pije.
    Ale tak jak koledzy pisza zazwyczaj wychodzi wiecej (ale znam wyjatki)
    i moze to byc wina samej metody malowania...