    From: Igus' <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Rozmnożyłem i co dalej ? ...
    Date: Sat, 22 Aug 2009 11:15:37 +0200

    ... wiem, wiem ... wychowywać :o) I o to właśnie chcę się poradzić ....

    Rozmnożyłem tuje szamaragdy ... tak z ciekawości i eksperymentalnie, ale
    przyjeły się prawie wszystkie. Mają po 10-15cm i elegancko wypuszczają
    nowe pędy.
    Póki ciepło na dworze to sobie urzędują w pojemnikach, ale co z nimi jak
    mrozy przyjdą ?
    Wsadzę do gruntu to boję się, że zmarzną, a jak nie zmarzną to na wiosnę
    będę walczył z chwastami :o(
    Zostawię w pojemnikach to zmarzną ...
    Docelowo pójdą do gruntu, ale chciałem, aby parę lat podrosły.

    Dzięki za poradę

    Igus'