  • 1. Data: 2009-01-13 20:59:41
    Temat: Rura odpływowa brodzika
    Od: "leo" <x...@w...pl>

    Rura odpływowa brodzika jest harmonijkowa. Niedawno remontowałem łazienkę i
    zaczyna woda wolno ściekać. Pamiętam jak był on montowany przez fachowca.
    Brodzik jest dosyć niski, a rura odpływowa dosyc wysoko wystawała ponad
    wylewkę. Mam nadzieje, że nic sie nie stało z tą rura odpływową. Zastanawiam
    się tylko co w tej sytuacji mam zrobić. Czy taką rurę kabowaną można
    traktowac kretem. Dodam, że ja i moja dziewczyna mamy długie włosy, być może
    juz po miesiącu mieszkania sie zatkało. Chciałbym w to wierzyc, ale sam juz
    nie wiem. Prosze o pomoc. Nie mam dojścia za bardzo do syfonu.

  • 2. Data: 2009-01-13 21:45:02
    Temat: Re: Rura odpływowa brodzika
    Od: "Jackare" <j...@...pl>

> [...]
    > dziewczyna mamy długie włosy, być może juz po miesiącu mieszkania sie
    > zatkało. Chciałbym w to wierzyc, ale sam juz nie wiem. Prosze o pomoc. Nie

    Na początek odkręć "słuchawkę" z prysznica, puść na max gorącą wodę i
    przepłucz odpływ wężem z prysznica.
    Kreta możesz użyć - najlpiej z wrzątkiem (ostrożnie), odczekaj 10-15 minut i
    spłucz wrzątkiem a potem znów zrób numer z wężem od prysznica. Kret "po
    pracy" lubi pozostawić po sobie nierozpuszczlne w wodzie złogi dlatego warto
    przepłukać pozostałości pod ciśnieniem zanim złogi narosną i nic już ich nie
    ruszy...
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2009-01-13 23:21:40
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Jackare" <j...@...pl> wrote in message

> [...]
    > pracy" lubi pozostawić po sobie nierozpuszczlne w wodzie złogi dlatego
    > warto przepłukać pozostałości pod ciśnieniem zanim złogi narosną i nic już

    Tak zgadzam się z przedmówcą. Mechanicznie to ostateczność, która doprowadzi
    to tragicznego końca :-) Te rurki karbowane to się daje pod umywalkę, a nie
    w przestrzenie bez dostępu, one lubią same z siebie pękać na tych zagięciach
    karbowania.