  • 1. Data: 2010-11-02 17:29:04
    Temat: Saletra na trawę teraz - czy warto?
    Od: Siwy <s...@w...pl>

    Witam,

    pograbiłem sobie liście na moim trawniku i ukazał mi się piękny zielony
    dywanik. Ostatni raz sypałem saletrę jakieś 1,5 - 2 miesiące temu. Niby z
    trawką wszystko OK ale czy warto jeszcze przed zimą delikatnie podsypać,
    coby miała siłę na zimę?

    --
    Serdeczności,
    Siwy

  • 2. Data: 2010-11-02 17:54:03
    Temat: Re: Saletra na trawę teraz - czy warto?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Siwy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dywanik. Ostatni raz sypałem saletrę jakieś 1,5 - 2 miesiące temu. Niby
    > z trawką wszystko OK ale czy warto jeszcze przed zimą delikatnie

    Hejka. Ale czy warto?
    Może nie warto?
    Chyba nie warto...
    Raczej nie warto
    Nie nie - nie warto.
    Pozdrawiam skojarzeniowo Ja...cki

  • 3. Data: 2010-11-03 17:44:37
    Od: "Adam" <a...@g...pl>

    Wyrzucone pieniądze i zmarnowana robota, a może też doprowadzić do
    zniszczenia roślin.
    Saletra to azot, pobudza do wzrostu zielone części roślin. Jeśli na skutek
    ciepłej jesieni roslina się nadmiernie rozwinie, to potem łatwo zmarznie w
    zimie. Trawa to specyficzna roślina i może jej nie zaszkodzić, ale za to do
    zadziałania saletra potrzebuje ciepła, którego o tej porze nie ma. Wiec
    odpuść sobie.
    Adam

  • 4. Data: 2010-11-06 06:49:51
    Od: Siwy <s...@w...pl>

    Dnia 02-11-2010 o 18:29:04 Siwy <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > dywanik. Ostatni raz sypałem saletrę jakieś 1,5 - 2 miesiące temu. Niby
    > z trawką wszystko OK ale czy warto jeszcze przed zimą delikatnie

    Dziękuję za podpowiedzi.

    --
    Serdeczności,
    Siwy