  • 71. Data: 2016-03-19 19:16:55
    Temat: Re: Samozamykacz do furtki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 19 marca 2016 15:14:54 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ma sens o ile mieszka sie w miejscu kursowania. Niezla sprawa prawde mowiac.

    Bialka to trzy drogi na krzyz - przypuszczam, ze skibus jezdzi po wiekszosci
    tras :-) Przystanki ma co 300-400m wiec maksimum to mozesz miec 200m do
    przystanku :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 72. Data: 2016-03-20 12:22:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-19 o 19:16, Adam Sz. pisze:

    > Bialka to trzy drogi na krzyz - przypuszczam, ze skibus jezdzi po wiekszosci
    > tras :-) Przystanki ma co 300-400m wiec maksimum to mozesz miec 200m do
    > przystanku :)

    W Wisle tez jakis skibus jezdzil. Nie pamietam czy to byl Soszow, czy
    Cienkow. W kazdym razie to, ze jezdzil wiem z reklam, ale nigdy w
    okolicy gdzie mieszkalem go nie widzialem. Fakt, ze Wisla to nie Bialka
    i ulic troche wiecej. A poza tym, mi Wisla jak na pierwszy raz pasowala.
    Stokow jak u glupiego beretow, wszystkie w dol. ;-) Warunki na stokach
    dobre, przed stokiem jest jeszcze co robic. Ludzie mili i zyczliwi a
    przy tym strasznie glupi. Skrzyczne Slowakom sprzedane, na Gubalowce nie
    wiem czy sie w koncu dogadali. Przez to zakapiorstwo goralskie beda
    parobkami u Slowakow. Ale jak sobie chca. Mi wszystko jedno kto
    wlascicielem stoku jest, tylko cwaniactwo ze skanem twarzy moze nieco
    irytowac.

    Pozdro.. TK

  • 73. Data: 2016-03-20 12:39:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 marca 2016 12:22:35 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > i ulic troche wiecej. A poza tym, mi Wisla jak na pierwszy raz pasowala.
    > Stokow jak u glupiego beretow, wszystkie w dol. ;-) Warunki na stokach
    > dobre, przed stokiem jest jeszcze co robic.

    Skoro Wisla tak Ci podpasowala do w Bialce zwariujesz ze szczescia ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 74. Data: 2016-03-20 14:38:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-20 o 12:39, Adam Sz. pisze:

    > Skoro Wisla tak Ci podpasowala do w Bialce zwariujesz ze szczescia ;)

    Byc moze, ale wiesz co? Miejsce tak naprawde nie ma znaczenia. Przed
    dojazdem patrzysz, zastanawiasz sie a jak zalozysz narty na nogi to
    najwazniejsza jest trasa i zabawa. Jak warunki sa dobre, nie ma tlumow i
    zjazd przyzwoicie dlugi to jest git. Ilosc wyciagow naprawde dla mnie
    nie ma zadnego znaczenia. Jak stok mi pasuje to nie jezdze wszystkim co
    jest tylko tym co mi pasuje. W Bialce nie pasuje mi ilosc ludzi. Po
    poludniu jest ich miliony w sezonie, o reszcie trudno mi sie wypowiadac.
    Nie jestem despota i w ferie nie bede zrywal dzieciakow o 7 rano zeby
    pojezdzic w normalnych warunkach. Pozniej jak piszesz muldy od gory do
    dolu. Do tego cena dla jednej osoby taka jak niemal dla pieciu w innym
    miejscu.

  • 75. Data: 2016-07-13 14:44:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 marca 2016 13:33:53 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Strasznie spaczony swiatopoglad macie ze utozsamiacie BMW wylacznie z dresem :-)
    Nawet Biedroń nad BMWowcami nie panuje;)

    http://wiadomosci.onet.pl/trojmiasto/slupsk-kierowca
    -bmw-dlugo-nie-zapomni-tej-nocy-film-z-monitoringu-n
    ie-pozostawia/tgggdl

  • 76. Data: 2016-07-13 15:35:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-13 o 14:44, Kris pisze:
    > Nawet Biedroń nad BMWowcami nie panuje;)
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/trojmiasto/slupsk-kierowca
    -bmw-dlugo-nie-zapomni-tej-nocy-film-z-monitoringu-n
    ie-pozostawia/tgggdl

    A na wschodzie w BMW:

    http://www.podlasie24.pl/powiat-siedlecki/region/tra
    giczny-wypadek-w-domanicach-kolonii.-nie-zyja-dwie-o
    soby-1d136.html

  • 77. Data: 2017-01-22 12:37:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 20:27:53 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    5ci%C5%82&ie=&oe=#q=kierowca+bmw+potr%C4%85ci%C5%82

    > Ale ze co? Wpisales BMW w tytule - to co ma wyskakiwac jak nie BMW?
    >
    > https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=5QTrVtfVEsav8wfZ
    2prwAw&gws_rd=ssl#q=kierowca+fiata+potr%C4%85ci%C5%8
    2

    > To ma byc jakis dowod? Bicz plissss :)

    Kolejny mądry inaczej kierowca BMW;)
    http://olsztyn.wm.pl/412980,Nocne-szalenstwo-na-jezi
    orze-Ukiel-Jezdzace-po-lodzie-bmw-poszlo-na-dno-ZDJE
    CIA-I-FILM.html#axzz4WUNkVguM