  • 31. Data: 2014-09-08 09:25:26
    Temat: Re: Schody drewniane- na co zwrócić uwagę?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 września 2014 21:17:51 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > http://www.ariadna.mojabudowa.pl/pliki/ariadna/image
    /schody3%281%29.jpg
    > http://www.grado.com.pl/images/galleries/schody-wspo
    rnikowe/001.jpg
    > Ale żona Qlfona pewnie by dostała zawału :)

    Pomijajac drobny szczegol ze formalnie to takie schody nie przeszlyby
    odbioru :-) Typowe "demo" - fajnie wyglada jako render na obrazku ale
    w praktyce niebezpieczne i trudne w realizacji ;)

    A co jak schody beda liczone na 100kg a na starosc urosnie mu brzuch? ;-)
    Dobra motywacja na silownie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2014-09-08 09:52:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-08 08:34, Qlfon pisze:

    > No racja:) Link do planu: http://i.imgur.com/dzxmgOS.png

    Masz łatwą możliwość powiększenia otworu na schody.

    Schody zabiegowe to straszna lipa. Niebezpieczne. W końcu ktoś z nich
    spadnie. Powiększając otwór dajesz sobie szansę na prawdziwy spocznik.

    --
    MN

  • 33. Data: 2014-09-08 10:26:08
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 07.09.2014 o 13:26, Adam pisze:

    > Ja jestem ze Slaska ale stolarza "mam" swietnego w Myślenicach - pan Norbert
    > K. (tel: 605.....
    żeś mu teraz pewnie niezłego DDoS'a zasponsorował... cennik razy 2
    minimum w górę...

  • 34. Data: 2014-09-08 10:49:46
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2014-09-08 09:52, Marcin N pisze:

    > Masz łatwą możliwość powiększenia otworu na schody.
    >
    > Schody zabiegowe to straszna lipa. Niebezpieczne. W końcu ktoś z nich
    > spadnie. Powiększając otwór dajesz sobie szansę na prawdziwy spocznik.
    Myślisz o przesunięciu krawędzi w stronę wejścia do pokoju na piętrze?
    Nie mam jeszcze tego wymiaru ale moze faktycznie by to coś dało,
    zabiegowych też nie lubię a młodszy już raczej nie będę i mam malucha w
    domu...

    --
    Qlfon, Lublin

  • 35. Data: 2014-09-08 10:52:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-08 10:49, Qlfon pisze:

> [...]
    > Nie mam jeszcze tego wymiaru ale moze faktycznie by to coś dało,
    > zabiegowych też nie lubię a młodszy już raczej nie będę i mam malucha w

    Jeśli tak - to w ogóle się nie zastanawiaj. Koniecznie przerób schody.
    Pole manewru masz szerokie. W zasadzie nic Cię nie ogranicza od góry i
    od dołu.

    --
    MN

  • 36. Data: 2014-09-08 11:50:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 8 Sep 2014 00:25:26 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Pomijajac drobny szczegol ze formalnie to takie schody nie przeszlyby
    > odbioru :-) Typowe "demo" - fajnie wyglada jako render na obrazku ale
    > w praktyce niebezpieczne i trudne w realizacji ;)

    Bez poręczy to faktycznie bardziej ozdoba, niż schody, ale są też wersje
    jak najbardziej funkcjonalne:

    http://www.e-manta.eu/forum/files/5_599.jpg
    (to właśnie to forum stolarzy)

    Lub nawet tak:
    http://zebranodesign.com.pl/images/zebrano1.jpg

    > A co jak schody beda liczone na 100kg a na starosc urosnie mu brzuch? ;-)
    > Dobra motywacja na silownie :D

    Te schody są zaskakująco wytrzymałe. Ale też nic dziwnego, w końcu to
    głównie stal, tylko obłożona drewnem. Jednak pod takim brzuchem pewnie
    zaczną się uginać :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 37. Data: 2014-09-08 20:22:49
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 11:50:33 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło
    napisał:

    > Bez poręczy to faktycznie bardziej ozdoba, niż schody, ale są też wersje
    > jak najbardziej funkcjonalne:
    > http://www.e-manta.eu/forum/files/5_599.jpg
    > (to właśnie to forum stolarzy)

    Wiem wiem - kuchnie tam swoja omawialem :-) Dobre forum!

    > Lub nawet tak:
    > http://zebranodesign.com.pl/images/zebrano1.jpg

    Pieknie to wszystko wyglada na obrazku - ale z praktycznoscia moim zdaniem
    nie ma wiele wspolnego - wez chociazby glupie mycie tej zapalcowanej i
    zakurzonej szyby ktora ma dobre z 15m2 :-)

    Dobre schody jak ktos ma na codzien zatrudniona sprzataczke!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2014-09-08 23:33:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 8 Sep 2014 11:22:49 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

> [...]
    > zakurzonej szyby ktora ma dobre z 15m2 :-)
    >
    > Dobre schody jak ktos ma na codzien zatrudniona sprzataczke!

    To wynalazek głownie dla dużych, reprezentacyjnych wnętrz. A właściciele
    takich raczej sami nie sprzątają :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 39. Data: 2014-09-09 20:24:00
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-09-06 10:25, Adam pisze:

    > Mozna tez zamowic u solidnego stolarza porzadny suszony material w nizszej
    > cenie. Mnie material na schody (16 stopni + podstopnice + spory spocznik)
    > z jesiona 4cm wyszedl 3,5k pln - liczac spocznik jak za dwa stopnie z
    > podstopnicami wychodzi 175 pln / stopien (+podstopnica!).

    Tak trochę dziwnie wyglądają te klejonki z boku..Chyba,że tak miało być?

  • 40. Data: 2014-09-09 21:49:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 września 2014 20:24:00 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:

    > Tak troch� dziwnie wygl�daj� te klejonki z boku..Chyba,�e tak mia�o
    byďż˝?

    Czemu dziwnie? :-) Dokladnie tak mialo byc ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.