  • 1. Data: 2014-04-28 07:57:46
    Temat: Sciadopitys verticillata
    Od: Bogusław Radzimierski <b...@g...com>

    Sadziłem wielokrotnie, ciągle padały, wiem że w Wojsławicach rośnie piękny
    egzemplarz, wiem że wytwarza odpowiednia mykoryzę, w tamtym tygodniu byłem u
    szkółkarza na Slasku i co widzę rośnie to u niego jak chwast w cieniu beż żadnej
    pielegnacji, tak go molestowałem że wykopał mi sadzonę, ma ktoś w tej sprawie jakieś
    doswiadczenia, mam szansę aby przetrwała. Pozdrawiam Bogusław Radzimierski

  • 2. Data: 2014-04-28 08:04:09
    Temat: Re: Sciadopitys verticillata
    Od: Bogusław Radzimierski <b...@g...com>

    Jeszcze jedno szukam Picea abies " Spring Fire" może ktoś wie, bo Rydala czy Cruenta,
    rubra spicata posiadam. Tylko tego brakuje mi do kolekcji.
    Pozdrawiam Bogusław Radzimierski