  • Data: 2010-06-18 16:53:43
    Temat: Ścianka z płyt G-K na terakocie
    Od: comer <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie związane z postawieniem ścianki działowej z płyty GK.
    W łazience i przedpokoju zostało właśnie założone ogrzewanie
    podłogowe. Czeka mnie położenie płytek ceramicznych na podłodze oraz
    postawienie ścianki z płyty GK z drzwiami do łazienki.
    Czy powinienem pierw wykonać ściankę mocując profile UW do wylewki na
    podłodze? a następnie kłaść płytki?
    Czy też mogę pierw położyć płytki a potem stawiać ściankę mocując
    profile do płytek.
    Z uwagi na łatwość kładzenia płytek wolałbym tę drugą wersję, nie wiem
    jednak czy nie popełniam błędu?
    A może kolejność ta jest zupełnie obojętna?