  • 31. Data: 2010-06-23 14:46:54
    Temat: Re: Sedes elektroniczny
    Od: "Adam Kowalski" <x...@y...pl>

    Użytkownik "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> napisał w wiadomości
    > Widac ze nie uzywasz na co dzien bidetu ;-)

    Otóż to, wiele osób nie używa, również ja. Pytanie: czy standardowy bidet ma
    funkcję suszenia?

  • 32. Data: 2010-06-23 15:56:31
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> wrote in message

    > Widac ze nie uzywasz na co dzien bidetu ;-)
    > Traby sie nie myje tylko "perskie oko" i nie trzeba do tego rozgolaszac
    > sie

    Ja sobie perskiego oka wymyć na bidecie nie mogę :-) Nie ma takiej pozycji
    żeby woda płynęła po nim strumieniem, a nienawidzę niedopłukanych pośladków
    po mydle :-)

  • 33. Data: 2010-06-23 16:10:39
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Biorac pod uwage powyzsze nie mam bidetu.

    No ale to prawda:-)
    Bateria bidetowa jaą znamy ze sklepów sika wodą dokładnie tam gdzie kobieta
    ma łechtaczkę. Kobieta może się lekko na bidecie dświerzyć po miłości, bo im
    zawsze coś tam wypływa :-)
    Facet umyć trąbę i ewentualnie jajka :-)
    Ale żeby umyć "peskie oko" to albo napuścić wodę do bidetu i zakorkować albo
    usiąść tyłem i pochylić się do ziemi i wtedy da się jakoś ukiedunkować
    strumień żeby obmywał odbyt. No ale jak się uniesiecie to woda wytryśnie
    przodem pomiędzy bidetem i brzuchem. Kto ma większy brzuch to teoretycznie
    lepiej uszczelnia.

  • 34. Data: 2010-06-23 18:10:30
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > No ale to prawda:-)

    Ja w to wierze. :-)

    > Bateria bidetowa jaą znamy ze sklepów sika wodą dokładnie tam gdzie
    > kobieta ma łechtaczkę. Kobieta może się lekko na bidecie dświerzyć po
    > miłości, bo im zawsze coś tam wypływa :-)

    Nie no rewelacja. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2010-06-23 18:23:36
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    ciach
    > najlepsze jest to:
    >
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Wirel
    ess_toilet_control_panel_w._open_lid.jpg&filetimesta
    mp=20070315010230

    > ciekawe czy maja na uniwersytetach kierunki obsługi washletów? :)
    hmmm ciekawe czy można tym pograć w sieci :)

  • 36. Data: 2010-06-23 18:34:30
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > Nie no rewelacja. :-DD

    hehe ale oka kakaowego nie ma jak umyć :-) Kto ma bidet i próbował to wie
    :-)
    Tylko się wstydzą o tym rozmawiać :-)

    Bidet powinien mieć taką budowę, że siadasz, dociskasz ciałem dla
    uszczelnienia czyli pośladkami i udami po czym naciskasz i ci dużym
    ciśnieniem robi fontannę z dołu.
    Napuszczanie wody do bidetu jak do miski to obrzydliwe :-)
    Może ci co mają bidet z sikającym sitkiem od dołu są szczęśliwsi.
    Natomiast wątpię aby deska uspa po wypróżnieniu miała cię wymyć 1300
    mililitrami wody bez detergentu. Bzdura.

  • 37. Data: 2010-06-23 19:16:12
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    W dniu 23-06-2010 20:34, kiki pisze:
> [...]
    > Natomiast wątpię aby deska uspa po wypróżnieniu miała cię wymyć 1300
    > mililitrami wody bez detergentu. Bzdura.

    Tutaj nikt się nie skarży na niedomywanie:
    http://reviewbidets.com/bidet-washlet-reviews/bio-bi
    det-bb-1000/#comment-555

  • 38. Data: 2010-06-23 19:46:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jackare pisze:
    > Jeżeli ktoś bardzo chce mieć bidet a nie ma na to miejsca, może sobie
    > sprezentować sedes elektroniczny. Właśnie coś takiego zainstalowaliśmy
    > jednemu z moich klientów - było to warunkiem wynajmu mieszkania. W sumie
    > niezła rzecz.
    > Przykładowy link
    > http://www.lazienkaplus.pl/geberit-aquaclean-4000-14
    8130111,produkt,51011.html

    Jak dla mnie przerost formy nad treścią. Pomijając przypadek ludzi
    niepełnosprawnych, wyposażenie klasyczne (papier + umywalka) jest
    prostsze, tańsze i co najmniej tak samo skuteczne.

    No chyba że ktoś ma tak maciupki kibelek, że nie ma miejsca nawet na
    małą umywalkę, ale w takim przypadku projektant powinien zostać
    zastrzelony ;)

  • 39. Data: 2010-06-23 19:46:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Panslavista pisze:

    > Niedługo będą mieli wnęki wielkości trumny do spania.

    Już dawno mają ;) W starej Sondzie pokazywali taki ich hotelik...

  • 40. Data: 2010-06-23 19:57:07
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    W dniu 23-06-2010 21:46, Andrzej Lawa pisze:

    > Już dawno mają ;) W starej Sondzie pokazywali taki ich hotelik...
    To się nazywa hotel kapsułkowy
    http://www.geobeats.com/videoclips/japan/tokyo/capsu
    le-hotel